Großes Jubiläum

Die Schreiner Group wird 70

Liebe Kunden, Lieferanten, Partner und Mitarbeiter,

2021 ist ein großes Jahr für die Schreiner Group. Vor 70 Jahren wurde unser Unternehmen gegründet. Wir wollen das Jubiläum dazu nutzen, gemeinsam mit Ihnen die Erfolgsgeschichte gebührend zu würdigen. Auf unserer Jubiläumsseite können Sie die Entwicklung der Schreiner Group nochmal Revue passieren lassen und aktuelle Neuigkeiten zu den Aktionen des Jubiläumsjahrs finden.

Entdecken Sie unsere Landingpage zum 70-jährigen Jubiläum

A Major Anniversary

Schreiner Group Turns 70

2021 is a significant year for Schreiner Group. 70 years ago, our company was founded. On the occasion of this anniversary, we’d like to celebrate our success story together with you and invite you to visit our anniversary website, where we’ve summarized Schreiner Group’s development and are pleased to provide you with news and updates about the activities planned for our anniversary year.

Discover our 70th anniversary landing page

Menü Menu

Welcome to the Schreiner ProTech Press Room

Visit Schreiner ProTech’s Press Room and read about our innovative solutions for engineering-based industries. Please let us know if you have any questions or require information about additional topics.